سایت شخصی ایمان سلمانی

حاج محمد ابراهیم همت

سلام من (ایمان سلمانی) این سایت رو ایجاد کردم تا بتونم اندک کمکی به هم وطنان عزیزم بکنم. بهشون قدرت لینوکس رو نشون بدم. آموزش هایی رو براشون بذارم و با برخی نرم افزار ها آشنا شون کنم و پروژه های خودم رو معرفی کنم. اگر هم توانستم کمک شما را داشته باشم ( هر کمکی ) یا بتوانم پاسخ سوال یا مشکلی که برایتان پیش آمده را با اطلاعات نا چیزم حل کنم باعث افتخار من می شود.

مدیریت دانلود پرسپولیس

  پرسپولیس نام نرم‌افزار مدیریت دانلودی ایرانی است که در حال حاضر (۱۳۹۶) نسخه های لینوکس ، ویندوز ، مک و BSD آن در دسترس می باشد و می‌توانید با رفتن به سایت آن پرسپولیس را برای خودتان نصب کنید یا برای آموزش می توانید به ویکی آن مراجعه کنید.

پرسپولیس امکانات خوبی دارد. از جمله

۱- ساخت لیست های دانلود

۲- افزونه برای مرورگر های فایرفاکس و کرام و به زودی اوپرا

۳- تونایی انتخواب زمان شروع و پایان دانلود

۴- تنظیم سرعت دانلود

۵- تغییر ظاهر برنامه (فونت ، آیکون ها و قالب برنامه)

6- حذف و اضافه کردن تب های نرم‌افزار

۷- چند تکه کردن فایل برای دانلود سریع‌تر

۸- تنظیم پراکسی دانلود

و …

برای ارسال نظر ، پیشنهاد یا گزارش خطا می‌توانید بوسیلهٔ گیت هاب برنامه ، سایت مدیریت دانلود پرسپولیس ، سایت سازندهٔ اصلی ( امیر صمیمی ) آن و یا هیمین جا ، اقدام کنید.

نظرات را به همراه نام نظر دهنده برای آقای صمیمی ارسال می کنم.

سید ابوالفضل موسوی سایت ۲۸ آبان ۹۶ ، ۰۹:۳۴
خوب بود
پاسخ:

ممنون از نظرتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی