سایت شخصی ایمان سلمانی

حاج محمد ابراهیم همت

سلام من (ایمان سلمانی) این سایت رو ایجاد کردم تا بتونم اندک کمکی به هم وطنان عزیزم بکنم. بهشون قدرت لینوکس رو نشون بدم. آموزش هایی رو براشون بذارم و با برخی نرم افزار ها آشنا شون کنم و پروژه های خودم رو معرفی کنم. اگر هم توانستم کمک شما را داشته باشم ( هر کمکی ) یا بتوانم پاسخ سوال یا مشکلی که برایتان پیش آمده را با اطلاعات نا چیزم حل کنم باعث افتخار من می شود.

۵ مهارت پایه در ساخت سایت

تمام مهارت ها در ساخت سایت قابل استفاده اند ولی این پنج مهارت از بغیه سر تر هستند و همه توقع دارند در یک سایت باشند.

که عبارت اند از:

۱- مدیریت: کسی است که وظیفهٔ انتشار مطلب بر عهدهٔ اوست که بهتر است اطلعات سطحی از بغیه بخش‌ها داشته باشد و با کمک بغیه هدف گزاری را برای سایت انجام دهد.

۲- گرافیک : تهیهٔ آیکن ها و عکس مطالب

۳- طراحی وب: بخش نمایشی سایت را آماده می کند. که شامل ۳ زبان است که برای محتوا ، ظاهر و حرکات بکار می روند.

۴- برنامه نویسی: بخش پنهان سایت که عمل‌ها را به سرانجام می رساند.

برای درک بهتر طراحی وب و برنامه نویس ، بخش نظر سنجی را مثال می زنم.

طراح جای آن را آمده کرده و سؤال و گزینه ها را آمده می کند. وقتی شما گزینه مورد نظر را انتخواب و روی ثبت کلیک کردید. برنامه‌ای که برنامه نویس آن را نوشته گزینهٔ انتخوابی را گرفته و در حافظه ثبت می کند.

۵- SEO: به مجموعه عواملی که باعث افزایش بازدید سایت می‌شود می گویند. SEO به تمام مهارت های بالا متصل است و نمی‌توان آن را جدا فرض کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی