سایت شخصی ایمان سلمانی

حاج محمد ابراهیم همت

سلام من (ایمان سلمانی) این سایت رو ایجاد کردم تا بتونم اندک کمکی به هم وطنان عزیزم بکنم. بهشون قدرت لینوکس رو نشون بدم. آموزش هایی رو براشون بذارم و با برخی نرم افزار ها آشنا شون کنم و پروژه های خودم رو معرفی کنم. اگر هم توانستم کمک شما را داشته باشم ( هر کمکی ) یا بتوانم پاسخ سوال یا مشکلی که برایتان پیش آمده را با اطلاعات نا چیزم حل کنم باعث افتخار من می شود.

دانلود node.js

لینک فایل نصب دریافت node.js برای ویندوز ۳۲ بیتی:   node.js-v8.11.3-x86.msi با حجم: 14.4 مگابایت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی